zaterdag 2 maart 2024

19:30  - 21:30
Locatie:
 kerkzaal

Black Gospel concert door Vocation en Marturia in Aalden.

Gospelgroep MARTURIA uit Aalden en Zanggroep VOCATION (o.l.v. Arjan Verhart) uit Sleen organiseren op zaterdag 2 maart a.s. een gezamenlijk concert in de PKN Kerk in Aalden ter ere van het 25-jarig jubileumfeestje van VOCATION. Onder het thema "VOCATION ON TOUR" reizen ze door de regio om samen met andere Gospelgroepen een vrolijk concert te verzorgen, als voorproefje voor het groots Black Gospel Concert op 19 oktober in het Atlastheater in Emmen. Zowel Marturia als Vocation zullen afzonderlijk prachtige liederen laten horen en gezamenlijk enkele spetterende gospelnummers brengen, ingestudeerd tijdens een Black-Gospel Workshop met Anne Verhart.  Geniet van een mix van koorliederen en bekende gospels, begeleid door een unieke band met blazerssectie. Marturia verwelkomt hun nieuwe dirigent, Peter Loef, die ook zijn medewerking aan dit concert verleent. U bent van harte welkom om van dit koren- en gospelfeestje te genieten!

Wanneer:         zaterdag 2 maart 2024, aanvang 19.30 uur
Waar:               PKN Kerk in Aalden