Kerkdiensten

Iedere zondagmorgen begint de kerkdienst in onze kerkzaal om 10.00 uur. Na afloop is iedereen van harte welkom om na te praten onder het genot van koffie, thee en limonade.
Ook op kerkelijke feestdagen zoals voor de Pasen, Hemelvaartsdag en Kerst is er een dienst, alsmede een vesper op oudejaarsavond.  Vijf keer per jaar vieren wij de Maaltijd van de Heer.

In de agenda is een overzicht opgenomen van de verschillende kerkdiensten, daar is per dienst ook aanvullende informatie te vinden over voorgangers, dienstdoende ambtsdragers, collectes etc.

Privacy
In onze kerk worden de diensten uitgezonden met beeld. Ons beamteam heeft niet de intentie om bezoekers herkenbaar in beeld te brengen, maar kan niet altijd voorkomen dat dit gebeurt.
Indien U niet in beeld wenst te komen, kunt u dit aangeven bij de koster, hij/zij wijst u dan een gereserveerde plek.

Kerkdiensten thuis beluisteren en bekijken
Onze kerkdiensten zijn 'live' of later te bekijken en te beluisteren via Kerkdienstgemist.nl (beeld en geluid).

Heeft u hulp nodig?
Kunt u niet zelf naar de kerk komen? Klik voor kerkvervoer
Lukt het niet om KerkTV te bekijken? Klik voor kerktv

Bijzondere kerkdiensten
Er kunnen ook bijzondere diensten worden gehouden, zoals doopdiensten, rouw- en trouwdiensten en jubilea.
Neem contact op met ons pastoraat als u een bijzondere dienst wilt bespreken.

Gebouw
De kerkzaal en de drieklank is rolstoeltoegankelijk, er is een rolstoeltoilet aanwezig. De kerkzaal is voorzien van een ringleiding.

Parkeren
Er is volop gratis parkeerruimte bij de kerk aanwezig en er is ook ruimte om uw fiets te stallen.