De Zondagse Bloemen

DE ZONDAGSE BLOEMEN

Elke zondag weer staat er een mooie bloemschikking op het liturgisch centrum in de kerkzaal. Bedankt bloemengroep!
En elke zondag weer is er iemand die de bloemen gaat brengen. Bloemen én een bezoekje. Heel waardevol. Dank aan de mensen op het wegbrengrooster.
Nu en dan komt er iemand met de vraag of zij/hij ook ingedeeld kan worden.
Maar dat mag wat ons betreft wel vaker dan ‘nu en dan’.
Dit mooie pastorale werk gunnen we aan iedereen.
Maar moeten we vragen?
Of kom je er zelf mee? Dat zou fijn zijn (akamman01@gmail.com of 06-51935807).
52 zondagen (plus feestdagen) in een jaar. Dat is even zo vaak de mogelijkheden de bloemengroet vanuit de kerk te laten klinken.
Een enkele keer krijgen we een suggestie aangereikt.
Wij zouden wel willen dat dat vaker gebeurt…. Zo wordt het bereik groter, want ieder heeft een eigen sociale cirkel.
Op 14 augustus kon je één of meer namen op een briefje schrijven. Een naam van iemand van wie je denkt: die zal het vast fijn vinden de kerkbloemen te krijgen.
Dank je wel aan wie dat deed!
En: die mogelijkheid zullen we de kerkgangers vaker bieden.
En weet: namen aanleveren kan ook via de mail of door een telefoontje (zie hierboven).
Daarvoor: alvást dank.

Aaldert en Anke Kamman.