Kerstpakkettenactie

KERSTPAKKETTEN ACTIE 2023 Zweeloo/Aalden

De Diaconieën van de Kerken van Zweeloo en Aalden organiseert ook dit jaar een kerstpakkettenactie.
Steeds meer mensen worden geconfronteerd met stijgende prijzen. Er is een groep mensen, ook in onze omgeving die niet meer weet hoe ze de boodschappen moeten betalen. De maand december is dan helemaal een zware maand om door te komen.

Het zou mooi zijn als we met uw hulp deze mensen een extraatje kunnen bieden.
Vorig jaar gaf u gul en hebben wij heel wat mensen blij kunnen maken met een pakket.

Dit jaar vragen wij geen goederen maar een financiële donatie.

De gezamenlijke Diaconieën gaan van dat geld pakketjes samenstellen met daarbij gevoegd een waardebon die te besteden is bij onze plaatselijke Coöp.

Maak uw financiële bijdrage over op het bankrekeningnummer van de Diaconie van de Protestantse Kerk van Aalden: NL63RABO 0377 102 814 ovv Kerstpakketten actie 2023 of middels onderstaande QR-code op uw GIVT-app.