dinsdag 25 april 2023

Prijs:
 5 euro

UITNODIGING VOOR GEKLEURD GRIJS IN AALDEN

Met Creatief aan de keukentafel.

Wanneer je met een hobby bezig bent vergeet je de tijd, word je blij en trots, heb je geen zin om te stoppen en ben je je niet bewust van slecht weer.
Voor weinig geld, een minimum aan kastruimte en met eenvoudige materialen is dit mogelijk.

Kom beleef en ontdek jouw mogelijkheden op:
Dinsdag 25 april vanaf 15.00 uur in de Drieklank, Kerkstraat 16 in Aalden.
Voor een eigen bijdrage van € 5,00 neem je iets moois mee naar huis en heb je genoten van koffie of thee met wat lekkers. Vergeet ook niet de mooie gesprekken die je tijdens dit moment met elkaar kan hebben.

Deze middag wordt geleid door Margot Grobbe( Coachpraktijk Potje Veerkracht)
Opgeven mag via: margot.grobbe@kpnmail.nl

Let op:
Ook is er deze middag  (25 april)  weer een klusbijeenkomst. Iedereen is dan welkom voor een kleine reparatie of gewoon voor een kopje koffie/thee, om even bij te praten of de stilte van de kerk te zoeken. De reguliere klusbijeenkomst en open kerk op de vierde woensdag van de maand (26 april) komt dan te vervallen.