Start Cantorij Zanddorpen

ZANDDORPEN CANTORIJ UIT DE STARTBLOKKEN!

Na de oproep deze zomer van Jouke Hordijk (Sleen) en Hans Hordijk (Aalden) is op 14 september de nieuwe cantorij voor de Zanddorpen van start gegaan. Er is nu een groep van 20 zangers, uit Dalerveen, Gees, Oosterhesselen, Sleen en Aalden, en min of meer gelijk verdeeld over de verschillende stemsoorten. In de adventstijd zullen we ons laten zien in één of twee vieringen. De afspraken daarover zijn bijna gemaakt, en in de volgende Zandloper zal worden vermeld in welk dorp  de cantorij dan een bijdrage in de viering levert.

Mooi om te zien is dat we nu al met flink wat mensen repeteren en vol enthousiasme toewerken naar een eerste optreden.  Maar er is zeker ruimte voor groei, en dus hierbij de oproep aan zangers en zangeressen die graag mee willen doen: ‘Meld je aan’. Dat kan bij Geert Stevens via telefoon of app ( 06 12769983) of per mail (geertstevens51@gmail.com).

En natuurlijk is iedereen die eens (vrijblijvend) wil komen kijken van harte welkom op de repetities, op donderdagavond van 19.00 tot 20.00 u in de kerk in Aalden ( kerkstraat 16).

Namens de cantorij,

Jouke en Hans Hordijk