vrijdag 1 maart 2024

13:30  - 15:00
Locatie:
 Drieklank

WELKOM, op vrijdag 1 maart om 13.30 uur, in De Drieklank, Kerkstraat 16 in Aalden.

Daar is één van de plekken waar het wereldomspannende gebeuren van Wereldgebedsdag zal plaatsvinden.

Wereldgebedsdag wordt al bijna 100 jaar gehouden. Op de eerste vrijdag van maart. Van waar de zon opkomt tot waar zij ondergaat, 24 uren lang klinken de woorden van de liturgie van dat jaar.

Dit jaar vieren wij op een alternatieve manier: we gaan met elkaar kijken naar de film, die op verzoek van het landelijke comité is gemaakt.
Over het maken van deze film, met medewerking van mensen uit onze zanddorpkerken, kunt u lezen onder Aalden en Zweeloo!

Onze kerken dragen de kosten van de viering, zodat de collecte geheel ten goede kan komen aan de door het comité gekozen doelen. Na afloop koffie, thee en wat lekkers.
Meer info vooraf? Kijk op www.wereldgebedsdag.nl

Kijk ook even op 'The making of ...' (klik hier)

Groet van Greet de Vries en Anke Kamman.